Toimitusehdot

Kamavaja.fi on suomalainen verkkokauppa, jonka omistaa 100 % suomalaisessa omistuksessa oleva Kamavaja Oy. Kamavaja.fi myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä suomalaisille yrityksille ja yhteisöille. Alle 18-vuotiaille yksityishenkilöille myymme vain huoltajan kirjallisella luvalla.

Hinnat

Kamavaja.fi-verkkokaupan hinnat on ilmoitettu euroina. Tuotteiden ja palveluiden hinnat on ilmoitettu arvonlisäverollisina voimassa olevien verokantojen mukaisesti. Jos tuotteiden hinnoittelussa esiintyy ilmeisiä hinta-, kirjoitus-, laskenta- tai tietojenkäsittelyvirheitä, niin silloin Kamavaja Oy ei ole velvollinen toimittamaan tuotteita näiden virheellisten tietojen mukaisesti. Tässä tapauksessa asiakas voi päättää, haluaako hän toimituksen korjatuilla tiedoilla.

Tilaaminen

Tilaaminen edellyttää maksamista verkkokaupan maksupalvelussa. Asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti ja niitä käytetään vain tilauksen toimittamiseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tarkasta täyttämäsi tiedot huolellisesti. Erityisesti puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen täytyy olla oikeat, jotta saat Matkahuollolta, Postilta tai muulta huolitsijalta saapumisilmoituksen.

Alennukset:
Jos olet saanut alennuskoodin tai useita koodeja, voit käyttää yhden koodin per tilaus. Alennuskoodeja ei pääsääntöisesti voi käyttää tarjoustuotteisiin. Joitakin alennuskoodeja ei voi käyttää kaupan muiden alennusten ollessa voimassa.

Lahjakortilla maksaminen:
Lahjakortti on kertakäyttöinen eli koodia ei voi käyttää kuin kerran, vaikka ostos olisikin lahjakortin arvoa pienempi. Lahjakorttia ei voi käyttää postikuluihin eikä yhdessä muiden alennus- tai kampanjakoodien kanssa.

Verkkokauppaostoksissa on minimitilaus (n. 15 €). Jos haluat ostaa alle minimitilauksen maksavan tuotteen, ota yhteyttä meihin sähköpostilla.

Onnistuneen tilauksen ja maksun jälkeen tilausvahvistus lähetetään sinulle sähköpostilla.

Maksutavat

Käytämme maksamiseen Paytrail-maksujärjestelmää, jonka avulla voit maksaa ostokset helposti, joustavasti ja turvallisesti. Käytössäsi olevat maksutavat ovat:

  • Nordea
  • Osuuspankki
  • Sääshöpankki
  • Oma Säästöpankki
  • Danskebank
  • Aktia
  • POP pankki
  • Ålandsbanken
  • Handelsbanken
  • S-Pankki
  • Collector
  • Visa (Nets)
  • MasterCard (Nets)
  • MobilePlay.

Käyttämällä Paytrail-palvelua hyväksyt Paytrail Oyj:n sopimukset ja ehdot. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Paytrailin asiakaspalveluun puh. 020 718 1830 (päivystys 24 tuntia/vrk).

Toimitustapa ja -kulut

Toimitamme kaikki normaalit paketit Pakettikaupan toimitustavoilla. Normaalien pakettien toimituskulut ovat 5,90 €. Mikäli tilauksesi ylittää 150 €, emme peri toimituskuluja. Lahjakortti toimitetaan sähköpostilla.

Toimitusaika

Pyrimme käsittelemään tilaukset mahdollisimman nopeasti, yleensä viimeistään tilausta seuraavana päivänä. Normaali toimistusaika on 1-5 arkipäivää. Jos toimitusaika poikkeaa huomattavasti normaalista, niin otamme yhteyttä asiakkaaseen sähköpostitse, puhelimitse tai tekstiviestillä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Viivästykset

Kamavaja.fi ei vastaa eikä ole korvausvelvollinen valmistajien, maahantuojien tai muiden kolmansien osapuolien toiminnan aiheuttamista myöhästymisistä tai viivästyksistä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin. Jos on odotettavissa, että joku tilaus pitkittyy huomattavasti puuttuvan tuotteen takia, niin voimme jakaa toimituksin osiin ja lähettää ensin varastossa valmiina odottavat tuotteet ja myöhemmin lopputoimituksen, johon sisältyvät puuttuneet tuotteet.

Tilauksen peruminen

Sinulla on oikeus perua tilauksesi 14 päivän kuluessa tilausvahvistuksen saamisesta. Tilauksen peruutus tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@kamavaja.fi. Kerro sähköpostissa nimesi ja tilausnumerosi sekä se, että haluat peruuttaa tilauksen. Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruuttamiseksi. Jos asiakas jättää tilauksen noutamatta tekemättä peruutusilmoitusta, vähennämme palautettavasta summasta lähetyskulut ja 9,50 € käsittelykuluja.

Jos peruutat tilauksen, palautamme kaikki saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olet valinnut tarjoamistamme edullisimmista vakiotoimitustavoista poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellet ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että sinulle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Vaihto- ja palautusehdot

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Jos haluat vaihtaa saman tuotteen eri kokoon (vaatteet, kengät), niin ota yhteys asiakaspalveluun. Jos taas haluat vaihtaa tuotteen eri tuotteeseen, teet uuden tilauksen verkkokaupassa ja palautat aiemmin ostamasi tuotteen.

Tuotteen vaihdossa palauttaminen on maksutonta, mutta korvaavan tuotteen lähettämisestä veloitamme lähetyskulut.

Palauttaessasi tuotetta ota ensin yhteys asiakaspalveluun mieluiten sähköpostitse asiakaspalvelu@kamavaja.fi. Kerro palautettava tuote, nimesi ja tilausnumerosi. Tulosta palautuksesi mukaan palautusilmoitus tai liitä mukaan lähetyslista. Kun olemme vastaanottaneet palautusilmoituksen, lähetämme teille palautuskoodin, jota käyttämällä voitte lähettää pakkauksen maksutta takaisin meille.

Teemme kaikki palautusten hyvitykset Paytrailin kautta. Palautusilmoitus tulee toimittaa 14 vuorokauden kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Palautettava tavara tulee lähettää kauppaan 14 vuorokauden kuluessa palautusilmoituksen antamisesta. Ilman palautusilmoitusta tehdyistä palautuksista veloitamme 16 € käsittelykuluja.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Vaatteissa ja kengissä tulee olla alkuperäiset laput kiinni. Jos myyntipakkaus on avattu tuotteen kokeilemista varten ja tuotetta on käytetty niin, että sen jälleenmyyntiarvo on laskenut tai sitä ei voi myydä enää uutena tuotteena, on verkkokaupalla oikeus tuotteen ns. arvon alentumiseen. Arvon alentuminen lasketaan tapauskohtaisesti. Pelkkä tuotteen tarkastelu tai kokeileminen ei aiheuta arvon alentumista. Jos kotonasi on eläimiä, niin huolehdithan, etteivät tuotteet joudu kosketuksiin eläinten tai eläinten karvojen kanssa. Allergiariskin takia emme voi vastaanottaa palautuksia, jotka ovat eläinten karvoissa ja pölyssä, koska tällaisia tuotteita ei voi myydä enää uudestaan uutena tuotteena. Asiakkaalla on huolenpitovelvoite tuotteesta sen palauttamiseen saakka.

Palauttaessasi tuotteita, pakkaa ne huolellisesti alkuperäispakkauksiin. Älä teippaa suoraan tuotepakkauksiin (esim. kenkälaatikot) vaan kääri ympärille ensin esim. muovia tai pakkauspaperia. Jos alkuperäinen myyntipakkaus on vahingoittunut, pidätämme oikeuden tuotteen arvonalentumiseen. Liitä palautuksen mukaan joko palautusilmoitus tai lähetyslista. Tämä helpottaa ja nopeuttaa palautusten käsittelyä, kun tiedämme keneltä tuote on palautunut. Myös sinun rahasi palautuvat tällöin nopeammin.

Palautuksen voit tehdä Matkahuollon tai Postin asiakaspalautuksena, joka on sinulle ilmainen. Käytä aina asiakaspalautusta, koska emme hyvitä jälkikäteen asiakkaan itse maksamia postikuluja. Pakkaa tuotteet huolellisesti mielellään alkuperäiseen pakkaukseen ja muista AINA pyytää kuitti palautuksestasi. Säilytä kuitti niin kauan kunnes palautuksesi on käsitelty. Hyvitämme tilauksesi kun olemme vastaanottaneet tuotteet.

Huom! Tavaran noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen perumiseksi / palauttamiseksi. Katso kohta Tilauksen peruminen.

Reklamaatiot

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, se ei muuten vastaa tilaustasi tai tuotteessa on virhe, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa tuotteen saamisesta asiakaspalveluun asiakaspalvelu@kamavaja.fi. Vaihdamme vioittuneen tuotteen uuteen tai palautamme rahat. Vioittunut tuote on palautettava verkkokauppaan Postin ilmaisena asiakaspalautuksena. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio paketin vastaanottopaikkaan.

Ostoskori
Ostoskorissa ei ole tuotteita!
Jatka ostoksia
0