Yleisiä kysymyksiä

Päivitetty: 2.9.2023

Kuinka kauan paketin toimitus kestää?

Kun tuotetta löytyy varastostamme, lähtee paketti matkaan tyypillisesti 1-3 arkipäivän sisällä. Toimituksen perille tulemisen nopeus riippuu valitusta toimitustavasta. Joitakin tuotteita on saatavilla jälkitoimituksena. Tällöin tuote tilataan maahantuojalta tai suoraan tehtaalta ja toimitusajasta annetaan väliaikatieto sähköpostilla. Joissakin tuotteissa ilmoitetaan tuotekuvauksessa arvioitu toimituspäivä, esim 7-10 päivää. Tällaiset (yleensä ylemmän hintaluokan) tuotteet ovat ns. dropshipping-tuotteita, jotka toimitetaan suoraan maahantuojan varastosta tai Euroopasta valmistajan keskusvarastosta.

Voiko tilaukseen tehdä muutoksia?

Jos haluat tehdä muutoksia avoinna olevaan tilaukseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@kamavaja.fi. Voit olla yhteydessä myös puhelimitse, mutta suosittelemme vahvasti sähköpostin käyttämistä, koska tällöin voit lähettää tilauksen numeron ja muutostiedot kirjallisesti ja näin mahdollisten virheiden määrä vähenee.

Voiko verkkokaupan tuotteet noutaa varastosta?

Nouto Helsingin varastolta on mahdollista yleensä päiväsaikaan, mutta myös iltaisin. Sovi noutoaika aina etukäteen.

Mitkä maksutavat ovat käytössä verkkokaupassa?

Kamavajan verkkokauppa käyttää Paytrail-maksukäytävää. Seuraavat maksutavat ovat mahdollisia:

  • MobilePay
  • Nordea
  • Osuuspankki
  • Sääshöpankki
  • Oma Säästöpankki
  • Danskebank
  • Aktia
  • POP pankki
  • Ålandsbanken
  • Handelsbanken
  • S-Pankki
  • Collector
  • Visa (Nets)
  • MasterCard (Nets).

Kuinka toimin, jos tuotteessa on vikaa?

Jos saat viallisen tai väärän tuotteen, tai et ole siihen muusta syystä tyytyväinen, niin ota viipymättä yhteys asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@kamavaja.fi. Saat palautuslomakkeen ja ohjeen tuotteen palauttamiseksi.

Miten annan teille palautetta?

Lähetä vapaasti muotoiltu sähköposti osoitteeseen asiakaspalvelu@kamavaja.fi. Kaikki palaute on tervetullutta – haluamme kuulla parannusehdotuksia nettikauppaa ja kuulla käyttökokemuksiasi ostamistasi tuotteista. Näin pystymme parantamaan tuotevalikoimaamme. Arvostamme palautettasi!

Miten tilaus toimitetaan?

Tilauksen tekemisen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Se osoittaa, että olemme ottaneet tilauksesi vastaan ja alamme käsitellä sen toimittamista mahdollisimman pian. Tilaus toimitetaan valitsemallasi tavalla Postin, Matkahuollon, Schenkerin tai muun kuriirin välityksellä ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen.

Miten palautan tuotteen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@kamavaja.fi. Kirjoita otsikoksi Palautus ja mainitse viestissä tilauksen numero sekä tuotteet, jotka haluat palauttaa. Vastaamme sähköpostiin antamalla paketin palauttamiseen käytettävän sopimusnumeron. Sopimusnumeroa käyttämällä palauttaminen on sinulle maksutonta.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Muistathan palauttaa kaikki osat, myös käyttöohjeet. Sinetöityjen tuotteiden osalta palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia.

Palautettavien tuotteiden takaisinmaksu

Mikäli olet maksanut tilauksesi Paytrailin kautta, niin myös takaisinmaksu suoritetaan Paytraililla ja rahat palautuvat siellä käyttämällesi luottokortille tai tilille. Jos palautat puhelimitse tai sähköpostitse tehdyn tilauksen ja olet maksanut tilauksen tilisiirtona, niin myös palautus suoritetaan tilisiirtona sille tilille, josta olet suorittanut maksun.

Hyväksytyn palautuksen takaisinmaksu suoritetaan 30 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta.

Pitääkö minun rekisteröityä verkkokaupan asiakkaaksi tehdäkseni tilauksen?

Ei tarvitse, voit tehdä tilauksen myös rekisteröitymättä. Jos teet tilauksen rekisteröitymättä, yhteystietosi eivät säily verkkokaupassamme, ja sinun pitää syöttää ne uudestaan seuraavan tilauksen yhteydessä.

Toimitatteko tilauksia ulkomaille?

Verkkokaupasta voi tilata vain suomalaisiin osoitteisiin, mutta sähköpostitse voit tilata myös ulkomailta. Tällöin maksu hoidetaan tilisiirtona ennakkolaskulla.

Unohdin salasanan verkkokauppaan, mitä teen?

Jos unohdat salasanasi, klikkaa etusivulla kohtaa Oma tili. Klikkaa kohtaa ’Unohtuiko salasana?’. Syötä käyttäjätunnuksena käyttämäsi sähköpostiosoite ja valitse ’Tilaa uusi salasana’. Lähetämme sähköpostiisi linkin, jota seuraamalla pääset syöttämään uuden salasanan.

Voitteko lähettää tuotteet muuhun kuin kotiosoitteeseeni?

Kyllä onnistuu. Kassalla voit valita kohdan ’Toimitus eri osoitteeseen’, jolloin voit syöttää toimitusosoitteen ja laskutusosoitteen erikseen.

Miksi käytätte evästeitä?

Käytämme evästeitä, jotka mahdollistavat ostosten teon ja parantavat asiakaspalveluamme. Eväste on tekstitiedosto, joka tallentuu asiakkaan tietokoneelle.

Voit selata tuotteita verkkokaupassa myös ilman evästeitä. Ostosten teko sen sijaan ei onnistu ilman evästeitä, sillä niitä käytetään ostoskorin sisällön käsittelyyn. Evästeitä käytetään myös esim. tilastoinnissa.

Jos selaimesi tai palomuurisi estää evästeiden tallentumisen koneellesi, voit toimittaa tilauksesi sähköpostitse tai puhelimitse.

Evästeet sallitaan tai estetään selaimen asetuksista (asetusten muuttaminen tapahtuu hieman eri tavoin eri selaimissa).

0