Usein kysyttyä

Päivitetty: 24.9.2019

Kuinka kauan paketin toimitus kestää?
Kun tuotetta löytyy varastostamme, on toimitusaika tyypillisesti 1-4 arkipäivää. Jälkitoimitettavat tuotteet tilataan maahantuojalta tai tukkuliikkeeltä ja näiden osalta toimitusaika on pitempi, yleensä 1-2 viikkoa.

Voiko tilaukseen tehdä muutoksia?
Jos haluat tehdä muutoksia avoinna olevaan tilaukseen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@kamavaja.fi. Voit olla yhteydessä myös puhelimitse, mutta suosittelemme vahvasti sähköpostin käyttämistä, koska tällöin voit lähettää tilauksen numeron ja muutostiedot kirjallisesti ja näin mahdollisten virheiden määrä vähenee.
Voiko verkkokaupan tuotteet noutaa varastosta?
Toistaiseksi nouto ei ole mahdollista - toimitamme tilaukset edullisesti perille lähimpään noutopisteeseen tai kotiovelle.
Mitkä maksutavat ovat käytössä verkkokaupassa?
Kamavajan verkkokauppa käyttää Paytrail-maksukäytävää. Seuraavat maksutavat ovat mahdollisia:

  • Nordea
  • Osuuspankki
  • Sääshöpankki
  • Oma Säästöpankki
  • Danskebank
  • Aktia
  • POP pankki
  • Ålandsbanken
  • Handelsbanken
  • S-Pankki
  • Collector
  • Visa (Nets)
  • MasterCard (Nets)
  • MobilePlay.

Kuinka toimin, jos tuotteessa on vikaa?
Jos saat viallisen tai väärän tuotteen, tai et ole siihen muusta syystä tyytyväinen, niin ota viipymättä yhteys asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@kamavaja.fi. Saat palautuslomakkeen ja ohjeen tuotten palauttamiseksi.
Tietokone on yhteiskäytössä. Kuinka varmista tietoturvani?
Käyttäessäsi yhteiskäytössä olevaa tietokonetta muista aina lopettaa verkkokaupan käyttäminen kirjautumalla sieltä ulos. Älä koskaan tallenna salasanaa selaimeen. Tyhjenä välimuisti käytön jälkeen.
Miten annan teille palautetta?
Lähetä vapaasti muotoiltu sähköposti osoitteeseen asiakaspalvelu@kamavaja.fi. Kaikki palaute on tervetullutta - haluamme kuulla parannusehdotuksia nettikauppaa ja kuulla käyttökokemuksiasi ostamistasi tuotteista. Näin pystymme parantamaan tuotevalikoimaamme. Arvostamme palautettasi!
Onko luottokorttinumeron antaminen turvallista verkkosivullanne?
Maksuvaiheessa ohjaamme sinut Paytrailin maksukäytävään, jossa luottokortin tai pankkikortin numero syötetään. Paytrail on turvallinen ja luotettu maksunvälittäjä. Turvallisuutesi takia emme koskaan kysy maksukorttisi tietoja missään vaiheessa. Näin kukaan ei pääse väärinkäyttämään tietojasi myöhemmin.
Miten tilaus toimitetaan?
Tilauksen tekemisen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Se osoittaa, että olemme ottaneet tilauksesi vastaan ja alamme käsitellä sen toimittamista mahdollisimman pian. Tilaus toimitetaan valitsemallasi tavalla Postin, Matkahuollon, Schenkerin tai muun kuriirin välityksellä ilmoittamaasi toimitusosoitteeseen. Voit seurata lähetystä lähetystunnuksella, jonka saat sähköpostitse sitten, kun paketti on lähtenyt liikkeelle.
Miten palautan tuotteen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@kamavaja.fi. Kirjoita otsikoksi 'Palautus' ja mainitse viestissä tilauksen numero sekä tuotteet, jotka haluat palauttaa. Vastaamme sähköpostiin antamalla paketin palauttamiseen käytettävän sopimusnumeron. Sopimusnumeroa käyttämällä palauttaminen on sinulle maksutonta.

Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa. Muistathan palauttaa kaikki osat, myös käyttöohjeet. Sinetöityjen tuotteiden osalta palautusoikeus koskee vain avaamattomia pakkauksia.

Pitääkö minun rekisteröityä verkkokaupan asiakkaaksi tehdäkseni tilauksen?
Ei tarvitse, voit tehdä tilauksen myös rekisteröitymättä. Jos teet tilauksen rekisteröitymättä, yhteystietosi eivät säily verkkokaupassamme, ja sinun pitää syöttää ne uudestaan seuraavan tilauksen yhteydessä.
Toimitatteko tilauksia ulkomaille?
Tällä hetkellä toimitamme tuotteita vain Suomeen. Viro ja muut Euroopan maat ovat harkinnassa, mutta toistaiseksi toimitamme paketit vain Suomen alueelle.
Unohdin salasanan verkkokauppaan, mitä teen?
Jos unohdat salasanasi, klikkaa etusivulla kohtaa Oma tili. Klikkaa kohtaa 'Unohtuiko salasana?'. Syötä käyttäjätunnuksena käyttämäsi sähköpostiosoite ja valitse 'Tilaa uusi salasana'. Lähetämme sähköpostiisi linkin, jota seuraamalla pääset syöttämään uuden salasanan.
Voitteko lähettää tuotteet muuhun kuin kotiosoitteeseeni?
Kyllä onnistuu. Kassalla voit valita kohdan 'Toimitus eri osoitteeseen', jolloin voit syöttää toimitusosoitteen ja laskutusosoitteen erikseen.